Direktlänk till inlägg 14 januari 2013

Livet på landet

Av Ellenor - 14 januari 2013 19:12

Inte dumt att vakna upp till denna vy varje dag.

 
 
Ingen bild

Lena

15 januari 2013 11:26

Jättefin vinterbild. Men jag längtar till den fina sommarbilden:)

Ellenor

15 januari 2013 18:40

Jaaa det gör jag också! Kommer bli toppen :-)

 
birgitta

birgitta

17 januari 2013 12:41

Nice!!=) Full fart på killen?=)

http://www.gittzki.blogg.se

 
birgitta

birgitta

18 januari 2013 10:46

Minns inte om jag skrev nån kommentar igår eller ej.. jaja då får du två isåfall..=) Nice utsikt!!.=) Hoppas att ni trivs..=)

http://www.gittzki.blogg.se

Ellenor

19 januari 2013 19:47

Det vart två! Men du få ett svar haha :-)... Det är full fräs här hemma på liten. Just nu tycket man det händer saker hela tiden. Han älskar just nu att stå efter saker å testa å gå, ingen vidare balans än men de kommer väl :-)... Han står å "skakar galler" i spjälsängen på nätterna emellanåt mex och tycker det är jäääättekul :D mamma tycker det är mindre kul dock ;-)... Hur gåre för din lilla då? Dagis snart??:-)

 
birgitta

birgitta

21 januari 2013 10:49

hehe.. en liten buse då.=) jodå.. full rulle här hemma oxå.. går ju med stöd för fullt nu.. och har även nu börjat att släppa taget då o då.. men då kommer han på efter en stund att han håller inte i sig.. då ramlar han.. haha=) jodå.. han har ju dagisplats.. men har den vilande..

http://www.gittzki.blogg.se

Ellenor

22 januari 2013 18:37

Haha vilken söt en! Dom blir ju alldeles för stora för fort. Snart springer dom för fullt:-) Har sökt dagisplats till Noel med så 1aug blir det här. När ska din börja då?:-)

 
birgitta

birgitta

23 januari 2013 11:03

okej.. vilket dagis blir det? Ja.. eftersom jag är arb-lös nu så behöver han ju inte riktigt börja ännu.. och han går ju inte riktigt själv ännu heller.. får jag jobb så måste han ju börja så klart.. men annars tänkte vi väl vänta till vårkanten..

http://www.gittzki.blogg.se

Ellenor

23 januari 2013 18:10

Men! Arbetslös, det visste jag inte. Trodde du fortfarande jobbade i solle ja?.... Nä kan man vänta lite med dagis så gör man ju naturligtvis det, dom är ju bara liten en gång :-)...
Vi ha sökt dagis här i skog som första plats och ullånger andra. Hoppas innerligt på skog men jag vet det är många som sökt dit till hösten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellenor - 31 december 2012 19:37

Tittar in lite snabbt för att önska er alla ett gott nytt år ...

Av Ellenor - 12 november 2012 17:20

Gårdagen spenderades ute hos min mor och far för att fira pappsen på hans dag. Syster med liten var där också, tråkigt nog jobbade Niklas så han fick fira sin egen farsdag på kvällen med oss ist. Mamma hade dukat upp festmåltid med smarrig förrätt ...

Av Ellenor - 6 november 2012 14:25


Idag har vi varit och hälsat på min mormor och morfar, min fina mormor som fyller 75 år imorgon hade dukat upp me tårta och gofika! Man kommer aldrig hem hungrig från dom äldre måste ja säga :-) Var en stund sedan man hälsade på hos dom så dom tyck...

Av Ellenor - 4 november 2012 08:10


Fått önskemål att ja ska skriva ett inlägg så det är väl bäst  jag gör det då! Lilleman börjar bli stora killen, 7 månader nu den 10e. Han växer så det knakar och tiden går verkligen i räserfart! Han förgyller verkligen våra dagar med massa kärle...

Av Ellenor - 6 september 2012 14:04

Bloggen faller i glömska, tycker det är roligare att läsa andras bloggar hellre, å även instagram är vad ja gillar bättre. Pappa Niklas har börjat jobba efter 3 härliga månaders ledighet. Har varit en stor glädje att Noel har kunnat umgåtts med h...

Presentation


Jobb, Graviditet & Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards