Direktlänk till inlägg 4 november 2012

uppdatering

Av Ellenor - 4 november 2012 08:10

Fått önskemål att ja ska skriva ett inlägg så det är väl bäst  jag gör det då!

Lilleman börjar bli stora killen, 7 månader nu den 10e. Han växer så det knakar och tiden går verkligen i räserfart!

Han förgyller verkligen våra dagar med massa kärlek<3

Köpt hus har vi gjort också, får tillträde till det den 7e dec, en strandtomt! Ohhhhh det kommer bli så underbart, att vakna varje morgon och se vattnet. Man har massa yta att vara på. Inga jobbiga grannar som poppar musik på olämpliga tider, ingen som borrar/spikar sent. Inga fyllskallar som skriker mitt i natten på väg hem från krogen.

Jag trivs verkligen inte i lägenhet, å helst då våran kära Noel kan vara ljudkänslig för plötsliga ljud så kommer detta bli perfekt! Just nu ligger han ute på balkongen i vagnen och gör en förmiddags tupplur, han sover som bäst i friska luften och vagnen :-)


Annars är en del renovering som ska göras på huset men jag ser det positiva att man får sätta sin egen prägling på huset.

Osså har vi en liten kisse som får bli utekatt också:-)


Idag kommer mina föräldrar och hälsar på, själv är jag gräsänka sen igår då pappa Niklas har slirat i svall och nu är påväg till sthlm för att se en AIK match.


Bjuder på en bild på min finaste prins!


    
  

 
 
Birgitta

Birgitta

4 november 2012 09:31

Bra där!=) vet hur det är... man har annat på dagarna att stå i nuförtiden!=) han är så fin eran Noel.. är han överallt nu? kryper ÖVERALLT?=) wilmer drar sig fram.. mest för han är lat haha.. för ibland kryper han som attan.. oxå har han nu börjat resa sig upp efter möbler.. väggar..tvbänken..ja you name it!=) och han blir såååå mallig..haha=)

http://www.gittzki.blogg.se

Ellenor

6 november 2012 14:25

Han har börjat visa movsen mot att krypa men än så länge så rullar han dit han ska haha, ser så himla roligt ut. han tycker väl det är smidigt kanske? :-)
Verkligen roligt och se hur dom små utvecklas, och nu är dom inte så liten längre heller!
Du får filma hans krypar moves å lägga upp på bloggen :-)

 
Ingen bild

Lena

6 november 2012 12:30

Så roligt att se dig och lilleman här igen:)Så fin bild på Noel.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellenor - 14 januari 2013 19:12

Inte dumt att vakna upp till denna vy varje dag.

Av Ellenor - 31 december 2012 19:37

Tittar in lite snabbt för att önska er alla ett gott nytt år ...

Av Ellenor - 12 november 2012 17:20

Gårdagen spenderades ute hos min mor och far för att fira pappsen på hans dag. Syster med liten var där också, tråkigt nog jobbade Niklas så han fick fira sin egen farsdag på kvällen med oss ist. Mamma hade dukat upp festmåltid med smarrig förrätt ...

Av Ellenor - 6 november 2012 14:25


Idag har vi varit och hälsat på min mormor och morfar, min fina mormor som fyller 75 år imorgon hade dukat upp me tårta och gofika! Man kommer aldrig hem hungrig från dom äldre måste ja säga :-) Var en stund sedan man hälsade på hos dom så dom tyck...

Av Ellenor - 6 september 2012 14:04

Bloggen faller i glömska, tycker det är roligare att läsa andras bloggar hellre, å även instagram är vad ja gillar bättre. Pappa Niklas har börjat jobba efter 3 härliga månaders ledighet. Har varit en stor glädje att Noel har kunnat umgåtts med h...

Presentation


Jobb, Graviditet & Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards