Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

BM besök

Av Ellenor - 27 mars 2012 17:58

Idag hade jag helt glömt bort att jag hade en tis hos min Barnmorska för koll.

Hon ringde mig och sa "Men hej det är Elisabeth barnmorskan, är du på förlossningen?"... Första tanken var lite som "näe, borde jag?". Så tydligen hade vi tid för koll idag och inte på torsdagar som vi har haft genom hela graviditeten hittils. Hade skrivit upp rätt datum och allt också men jag hade nog mest tänkt torsdag hela tiden.

Så hon trodde väl att det hade varit på gång, men det var bara jag(tyvärr) som var strulig :-)

Tur var iaf att att hon hade en lucka direkt efter min tid så man kunde få gå på tiden.


och.................. *trumvirvel*................. bebisen är FIXERAD!! Hur bra som helst :-D


Ska uppdatera imorgon med en veckans bild, idag är man inte sitt bildskönaste jag direkt.

Men snart är vi på beräknat datum för bebis också, 2a april är det magiska datumet.

Så nu väntar vi mest och hoppas att vi inte går över, även om jag vet att det är vanligt :-)









 
 
Birgitta

Birgitta

28 mars 2012 11:57

men shit det är ju typ snart!! bara några dagar kvar ju..=) Attans vad spännande.. jag gick ju över tiden 10 dagar.. härligt att lilla bäsen fixerat sig.:=)

http://www.gittzki.blogg.se

Ellenor

28 mars 2012 14:51

Väntan är minst sagt olidlig! Blir ju inte lättare ju närmare datumet man närmar sig...även fast man vet att det är vanligt att gå över så vill man inte :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellenor - 14 januari 2013 19:12

Inte dumt att vakna upp till denna vy varje dag.

Av Ellenor - 31 december 2012 19:37

Tittar in lite snabbt för att önska er alla ett gott nytt år ...

Av Ellenor - 12 november 2012 17:20

Gårdagen spenderades ute hos min mor och far för att fira pappsen på hans dag. Syster med liten var där också, tråkigt nog jobbade Niklas så han fick fira sin egen farsdag på kvällen med oss ist. Mamma hade dukat upp festmåltid med smarrig förrätt ...

Av Ellenor - 6 november 2012 14:25


Idag har vi varit och hälsat på min mormor och morfar, min fina mormor som fyller 75 år imorgon hade dukat upp me tårta och gofika! Man kommer aldrig hem hungrig från dom äldre måste ja säga :-) Var en stund sedan man hälsade på hos dom så dom tyck...

Av Ellenor - 4 november 2012 08:10


Fått önskemål att ja ska skriva ett inlägg så det är väl bäst  jag gör det då! Lilleman börjar bli stora killen, 7 månader nu den 10e. Han växer så det knakar och tiden går verkligen i räserfart! Han förgyller verkligen våra dagar med massa kärle...

Presentation


Jobb, Graviditet & Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards