Alla inlägg under juli 2012

Av Ellenor - 30 juli 2012 10:00

Man vet att det har varit en taskig sommar men väldigt dåligt väder, men har man en lägenhet som blir som en bastu så fort solen skiner så är man emellanåt nöjd att det blir svalt. Man sover såååå himla dåligt då det är så, så ist för att vara pigg och glad då det är fint väder så är man trött och slut ist. Dålig kombination :-)..

Igår hämtade vi hem våran kissemisse också, vi har gjort så att hon får vara hos mina föräldrar emellanåt då hon blir så rastlös i lägenheten. Där kan hon vara ute också, dock i koppel men det går hur bra som helst :-) ... Vi letar hus för fulla muggar men det är lättare sagt än gjort. Riktigt jäkla less på lägenhet, 4a trapper upp utan hiss är inte optimalt med en liten :-)

Av Ellenor - 27 juli 2012 16:20

Då har man gått och blivit moster också till världens sötaste flicka! Så underbart roligt att hon och Noel är bara 3.5 månad ifrån varandra. Va mycke glädje dom kommer att ha för varandra då dom växer upp :-)

Idag har vi annars varit ute och spelat minigolf med svärmor. Lilleman sov helt klubbad i vagnen undertiden. Prestationen ska vi ju inte ens prata om då jag kom sist men roligt var det :-) sen avnöjts det på en god grillbuffe ute! Skönt ute, inte för varmt lr kallt :-)... Nu är både jag och Niklas trötta så blir en mysfredag resten av dagen!

Av Ellenor - 26 juli 2012 07:11

Få se om man startar lite smått att blogga igen nu då man kan göra det från telefonen. Tycker det är så mycke smidigare än datorn då jag inte orkar sitta vid den.
En bild på världens finaste kille kan jag bjuda på tillsvidare :-) <3

Presentation


Jobb, Graviditet & Familjen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards